Polityka opinii
Data publikacji: 25.10.2023
Data aktualizacji: 25.10.2023
Postanowienia ogólne
Niniejsza Polityka opinii reguluje zasady dodawania, publikowania oraz weryfikowania Opinii dotyczących produktów lub usług oferowanych przez Klaudię Szyma prowadzącą(-y) działalność gospodarczą pod firmą Flawsome English Lab Klaudia Szyma, ul. osiedle Teatralne 2/93 Kraków 31-945 wpisana(-y) do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 6783186336 zamieszczanych w Serwisie oraz na Mediach społecznościowych Właściciela Serwisu.
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Media społecznościowe – konta lub profile prowadzone w portalach społecznościowych, w tym:
- Instagram – konto w portalu Instagram pod nazwą __________ dostępne pod adresem: __________________________;
- Opinia – wszystkie subiektywne wypowiedzi lub ich fragmenty publikowane przez Właściciela Serwisu w Serwisie oraz w Mediach społecznościowych lub pozostawione przez Użytkowników za pośrednictwem dedykowanych do tego funkcjonalności danego serwisu.
- Polityka opinii – niniejszy dokument.
- Produkt – każdy towar lub usługa, w tym usługi cyfrowe, treści cyfrowe, prawa i obowiązki wynikające ze stosunków cywilnoprawnych; towar w rozumieniu art. 2 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
- Serwis – serwis internetowy prowadzony przez dostępny pod adresem https://flawsome-english.pl i jego podstronach.
- Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym – ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. (Dz. U. z 2007 r., poz. 171, 1206 ze zm.).
- Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub Media społecznościowe.
- Właściciel Serwisu – Klaudia Szyma prowadzącą(-y) działalność gospodarczą pod firmą Flawsome English Lab Klaudia Szyma, ul. osiedle Teatralne 2/93 Kraków 31-945, wpisana(-y) do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 6783186336.
Zasady publikowania opinii
- Właściciel Serwisu umożliwia dostęp do wystawionych Opinii o Produktach.
- W Serwisie oraz Mediach Społecznościowych publikowane są wszystkie opinie, zarówno pozytywne, jak i negatywne.
- Opinie pochodzą w szczególności od:
- osób, które skorzystali z usług Właściciela Serwisu;
- osób, które skorzystały z usług Właściciela Serwisu na podstawie umowy barteru;
- osób, które otrzymały produkt na podstawie innej umowy cywilnoprawnej.
- Właściciel Serwisu zapewnia, aby publikowane w Serwisie oraz w Mediach społecznościowych Opinie pochodziły od Konsumentów, którzy korzystali z usług Właściciela Serwisu.
- Publikowane Opinie nie są sponsorowane i są niezależne od stosunku umownego istniejącego pomiędzy Konsumentem a Właścicielem Serwisu.
Procedura weryfikacji opinii w serwisie
- Właściciel Serwisu samodzielnie publikuje Opinie w Serwisie.
- Wszystkie Opinie publikowane w Serwisie weryfikowane są pod kątem zgodności z Polityką Opinii przed ich publikacją.
- Weryfikacja Opinii polega na sprawdzeniu, czy Konsument, który wydał Opinię, korzystał z usług Właściciela Serwisu.
- Właściciel Serwisu podejmuje następujące działania w celu weryfikacji Opinii:
- weryfikacja danych opiniującego z danymi klientów, którzy korzystali z usług, w tym imię, nazwisko oraz adres mailowy;
- weryfikacja danych opiniującego z danymi osób, które korzystały z usług Właściciela Serwisu na podstawie zawartej umowy barteru, w tym imię, nazwisko oraz adres e-mail;
- Publikacji w Serwisie podlegają wyłącznie Opinie, które zostały wydane przez Konsumenta, który korzystał z usług Właściciela Serwisu.
- Właściciel Serwisu może samodzielnie publikować Opinie, które otrzyma od klientów. Opinie te mogą zostać opublikowane na stronie głównej Serwisu.
Procedura weryfikacji opinii w mediach społecznościowych
- Właściciel Serwisu samodzielnie publikuje na Instagramie Opinie, które otrzyma od Konsumentów.
- Wszystkie Opinie publikowane przez Właściciela Serwisu na Instagramie są weryfikowane pod kątem zgodności z Polityką Opinii przed ich publikacją.
- Zasady weryfikacji Opinii określone w pkt 4.3 – 4.8 stosuje się odpowiednio do Opinii publikowanych na Instagramie.
Publikacja, modyfikacja, usuwanie opinii
- Właściciel Serwisu publikuje Opinie w niezmienionej postaci, tzn. nie dokonuje edycji lub ich redakcji. Opinie te nie są skracane lub modyfikowane.
- Właściciel Serwisu w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie zastrzega sobie możliwość do całkowitego lub częściowego modyfikowania lub usuwania poszczególnych Opinii, nawet po ich opublikowaniu. W szczególności w sytuacji, gdy Opinia:
- jest sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, w szczególności: jest obraźliwa, zawierająca groźby, zniesławiająca, obsceniczna, pornograficzna, zawierająca lub nawołująca do mowy nienawiści, rasistowska, dyskryminująca, oszczercza lub propagująca przemoc;
- narusza lub ogranicza prawa osób trzecich, a w szczególności: narusza prawa autorskie, znaki towarowe, inne prawa własności intelektualnej lub prawo do wizerunku;
- jest nieprawdziwa lub wprowadzająca w błąd, lub zawiera nieprawdziwe twierdzenia dotyczące faktów;
- zawiera informacje poufne lub dane osobowe;
- zawiera techniczne szkodliwe elementy, takie jak wirusy, robaki komputerowe lub inne potencjalnie szkodliwe oprogramowanie, lub pliki;
- zawiera osadzone linki do zewnętrznych stron internetowych;
- wymaga usunięcia z powodu wyroku sądowego lub administracyjnego;
- wymaga usunięcia z powodu nakazu zaprzestania działań wobec strony trzeciej;
Reklamacje
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących Opinii Użytkownik może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres: kontakt@flawsome-english.pl.
- Zaleca się podanie w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności: rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz określenia żądania. Podanie tych danych jest fakultatywne i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonej z ich pominięciem. Podanie danych kontaktowych jest niezbędne do rozpatrzenia reklamacji i udzielenia informacji zwrotnej.
Odpowiedzialność
- Wyłączną odpowiedzialność za Opinie ponoszą Użytkownicy.
- Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść Opinii pozostawionych przez Konsumentów, w tym Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za szkody oraz roszczenia Konsumenta lub osób trzecich, spowodowane zamieszczonymi Opiniami.
- Opinie nie mogą naruszać powszechnie obowiązującego prawa, jak również praw osób trzecich, w szczególności nie mogą obrażać uczuć oraz wartości osób trzecich.
Postanowienia końcowe
- Właściciel Serwisu dąży do ciągłego ulepszania stosowanych procedur weryfikacji publikowanych Opinii, więc Polityka Opinii jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby – zmieniania.
- Właściciel Serwisu zachęca Użytkowników do regularnego sprawdzania treści niniejszego dokumentu pod kątem jego aktualizacji.
- Najnowsza wersja Polityki Opinii jest publikowana w Serwisie.