Skip to content
Menu

Polityka opinii

Data publikacji: 25.10.2023

Data aktualizacji: 25.10.2023

Postanowienia ogólne 

Niniejsza Polityka opinii reguluje zasady dodawania, publikowania oraz weryfikowania Opinii dotyczących produktów lub usług oferowanych przez Klaudię Szyma prowadzącą(-y) działalność gospodarczą pod firmą Flawsome English Lab Klaudia Szyma, ul. osiedle Teatralne 2/93 Kraków 31-945 wpisana(-y) do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 6783186336 zamieszczanych w Serwisie oraz na Mediach społecznościowych Właściciela Serwisu. 

Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Media społecznościowe – konta lub profile prowadzone w portalach społecznościowych, w tym:
    • Instagram – konto w portalu Instagram pod nazwą __________ dostępne pod adresem: __________________________;
  1. Opinia – wszystkie subiektywne wypowiedzi lub ich fragmenty publikowane przez Właściciela Serwisu w Serwisie oraz w Mediach społecznościowych lub pozostawione przez Użytkowników za pośrednictwem dedykowanych do tego funkcjonalności danego serwisu. 
  2. Polityka opinii   – niniejszy dokument. 
  3. Produkt – każdy towar lub usługa, w tym usługi cyfrowe, treści cyfrowe, prawa i obowiązki wynikające ze stosunków cywilnoprawnych; towar w rozumieniu art. 2 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
  4. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez dostępny pod adresem https://flawsome-english.pl i jego podstronach.
  5. Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym – ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. (Dz. U. z 2007 r., poz. 171, 1206 ze zm.). 
  6. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub Media społecznościowe. 
  7. Właściciel Serwisu – Klaudia Szyma prowadzącą(-y) działalność gospodarczą pod firmą Flawsome English Lab Klaudia Szyma, ul. osiedle Teatralne 2/93 Kraków 31-945, wpisana(-y) do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 6783186336.  

Zasady publikowania opinii 

  1. Właściciel Serwisu umożliwia dostęp do wystawionych Opinii o Produktach. 
  2. W Serwisie oraz Mediach Społecznościowych publikowane są wszystkie opinie, zarówno pozytywne, jak i negatywne. 
  3. Opinie pochodzą w szczególności od:
    • osób, które skorzystali z usług Właściciela Serwisu;
    • osób, które skorzystały z usług Właściciela Serwisu na podstawie umowy barteru;
    • osób, które otrzymały produkt na podstawie innej umowy cywilnoprawnej. 
  1. Właściciel Serwisu zapewnia, aby publikowane w Serwisie oraz w Mediach społecznościowych Opinie pochodziły od Konsumentów, którzy korzystali z usług Właściciela Serwisu. 
  2. Publikowane Opinie nie są sponsorowane i są niezależne od stosunku umownego istniejącego pomiędzy Konsumentem a Właścicielem Serwisu. 

Procedura weryfikacji opinii w serwisie 

  1. Właściciel Serwisu samodzielnie publikuje Opinie w Serwisie.
  2. Wszystkie Opinie publikowane w Serwisie weryfikowane są pod kątem zgodności z Polityką Opinii przed ich publikacją. 
  3. Weryfikacja Opinii polega na sprawdzeniu, czy Konsument, który wydał Opinię, korzystał z usług Właściciela Serwisu. 
  4. Właściciel Serwisu podejmuje następujące działania w celu weryfikacji Opinii:
    • weryfikacja danych opiniującego z danymi klientów, którzy korzystali z usług, w tym imię, nazwisko oraz adres mailowy;
    • weryfikacja danych opiniującego z danymi osób, które korzystały z usług Właściciela Serwisu na podstawie zawartej umowy barteru, w tym imię, nazwisko oraz adres e-mail;
  5. Publikacji w Serwisie podlegają wyłącznie Opinie, które zostały wydane przez Konsumenta, który korzystał z usług Właściciela Serwisu.
  6. Właściciel Serwisu może samodzielnie publikować Opinie, które otrzyma od klientów. Opinie te mogą zostać opublikowane na stronie głównej Serwisu.

Procedura weryfikacji opinii w mediach społecznościowych

  1. Właściciel Serwisu samodzielnie publikuje na Instagramie Opinie, które otrzyma od Konsumentów.
  2. Wszystkie Opinie publikowane przez Właściciela Serwisu na Instagramie są weryfikowane pod kątem zgodności z Polityką Opinii przed ich publikacją. 
  3. Zasady weryfikacji Opinii określone w pkt 4.3 – 4.8 stosuje się odpowiednio do Opinii publikowanych na Instagramie.

Publikacja, modyfikacja, usuwanie opinii

  1. Właściciel Serwisu publikuje Opinie w niezmienionej postaci, tzn. nie dokonuje edycji lub ich redakcji. Opinie te nie są skracane lub modyfikowane. 
  2. Właściciel Serwisu w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie zastrzega sobie możliwość do całkowitego lub częściowego modyfikowania lub usuwania poszczególnych Opinii, nawet po ich opublikowaniu. W szczególności w sytuacji, gdy Opinia:
    • jest sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, w szczególności: jest obraźliwa, zawierająca groźby, zniesławiająca, obsceniczna, pornograficzna, zawierająca lub nawołująca do mowy nienawiści, rasistowska, dyskryminująca, oszczercza lub propagująca przemoc;
    • narusza lub ogranicza prawa osób trzecich, a w szczególności: narusza prawa autorskie, znaki towarowe, inne prawa własności intelektualnej lub prawo do wizerunku;
    • jest nieprawdziwa lub wprowadzająca w błąd, lub zawiera nieprawdziwe twierdzenia dotyczące faktów; 
    • zawiera informacje poufne lub dane osobowe;
    • zawiera techniczne szkodliwe elementy, takie jak wirusy, robaki komputerowe lub inne potencjalnie szkodliwe oprogramowanie, lub pliki; 
    • zawiera osadzone linki do zewnętrznych stron internetowych;
    • wymaga usunięcia z powodu wyroku sądowego lub administracyjnego;
    • wymaga usunięcia z powodu nakazu zaprzestania działań wobec strony trzeciej;

Reklamacje 

  1. W przypadku zastrzeżeń dotyczących Opinii Użytkownik może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres: kontakt@flawsome-english.pl.
  2. Zaleca się podanie w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności: rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz określenia żądania. Podanie tych danych jest fakultatywne i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonej z ich pominięciem. Podanie danych kontaktowych jest niezbędne do rozpatrzenia reklamacji i udzielenia informacji zwrotnej.

Odpowiedzialność

  1. Wyłączną odpowiedzialność za Opinie ponoszą Użytkownicy. 
  2. Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść Opinii pozostawionych przez Konsumentów, w tym Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za szkody oraz roszczenia Konsumenta lub osób trzecich, spowodowane zamieszczonymi Opiniami.
  3. Opinie nie mogą naruszać powszechnie obowiązującego prawa, jak również praw osób trzecich, w szczególności nie mogą obrażać uczuć oraz wartości osób trzecich.

Postanowienia końcowe

  1. Właściciel Serwisu dąży do ciągłego ulepszania stosowanych procedur weryfikacji publikowanych Opinii, więc Polityka Opinii jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby – zmieniania.
  2. Właściciel Serwisu zachęca Użytkowników do regularnego sprawdzania treści niniejszego dokumentu pod kątem jego aktualizacji.
  3. Najnowsza wersja Polityki Opinii jest publikowana w Serwisie.